Πίσω στην κορυφή της σελίδας
WHAT'S HOT TODAY?

Κάψε το λίπος σε μόλις 30 λεπτά

Γυμναστική στο σπίτι: Κάψε το λίπος από όλο το σώμα σε 30 λεπτά

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Αυτήν την εβδομάδα η Yoga Instructor Ιωάννα Κολιακουδάκη μας παρουσιάζει το πρόγραμμα που θα μας βοηθήσει να κάψουμε το λίπος από κάθε σημείο του σώματος σε μόλις 30 λεπτά. »

Η κακή συνήθεια που πρέπει να κόψεις για να χάσεις κιλά!

Η κακή συνήθεια που πρέπει να κόψεις για να χάσεις κιλά!

NEWS

Νέα έρευνα λέει πως ο μεγαλύτερος εχθρός στη δίαιτά σου είναι ο εαυτός σου! Σταμάτα να κάνεις αρνητικές σκέψεις γιατί δεν θα χάσεις ποτέ τα κιλά που θες. »

Λίπος στην κοιλιά

ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ: 5 λόγοι που δεν μπορείς να το αποβάλεις!

NEWS

Τι κάνω λάθος και δεν φεύγει το λίπος στην κοιλιά; »

To tip της ημέρας

TO TIP THΣ ΗΜΕΡΑΣ

Ποτό και ξενύχτι! Τι μπορείς να φας με λίγες θερμίδες ακόμα κι αν είσαι στο δρόμο

Ποτό και ξενύχτι! Τι μπορείς να φας με λίγες θερμίδες ακόμα κι αν είσαι στο δρόμο

Βγήκες, ήπιες, χόρεψες και τώρα λογικό είναι να λιμοκτονείς! Αν η πείνα σου έχει φτάσει στα άκρα και δεν μπορείς να περιμένεις μέχρι να φτάσεις σπίτι και να φας κάτι υγιεινό, σου έχω μερικές ιδέες που μπορείς άφοβα να επιλέξεις χωρίς να διαπράξεις διατροφικό έγκλημα. Λοιπόν, έχουμε και λέμε...

  • 2 καλαμάκια χοιρινά ή κοτόπουλο: Αναπληρώνουν γρήγορα τις απαιτήσεις του οργανισμού σε πρωτεΐνες και βιταμίνες B, οι οποίες έχουν καταστραφεί σε ένα βαθμό από το αλκοόλ.
  • 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης: Το αυξημένο του περιεχόμενο σε απλά σάκχαρα βοηθάει στην αποκατάσταση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα, τα οποία είναι μειωμένα λόγω αλκοόλ και των πολλών ωρών που έχεις μείνει νηστική, καθώς επίσης μειώνουν την πιθανότητα να έχεις πονοκέφαλο την επόμενη μέρα από το ξενύχτι.
  • 1 τοστ ή μπαγκέτα με τυρί, γαλοπούλα και λαχανικά: Ο συνδυασμός του ψωμιού με το τυρί και τη γαλοπούλα, εφοδιάζει τον οργανισμό με τα βασικά του καύσιμα (πρωτεΐνες και υδατάνθρακες) και βοηθάει σημαντικά στην αποκατάσταση της χαμένης μας ενέργειας και στην ικανοποίηση του αισθήματος πείνας. Επιπρόσθετα, λειτουργεί θετικά στην αντιμετώπιση της στομαχικής ναυτίας που νιώθουμε τα ξημερώματα.
  • 1 μπάρα δημητριακών & χυμό: Μπορείς να τα βρεις οπουδήποτε και είναι η εναλλακτική με τις λιγότερες θερμίδες. Ταυτόχρονα, παρέχει στον οργανισμό υδατάνθρακες και κάλιο που βοηθούν στην επαναφορά της ισορροπίας των υγρών και της γλυκόζης στον οργανισμό. Έτσι, ξεπερνάς γρήγορα την πείνα σου και ενυδατώνεις το σώμα σου.  

Διάβασε όλα τα tips
Top 5 fitness
Fit-ing!
Check this
Τα νύχια σου στο επίκεντρο! Πώς να κάνεις το πιο glam γιορτινό μανικιούρ με έμπνευση από τους Dolce & Gabbana!
Ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ που θα αποθεώσουν το στιλ σου στα χριστουγεννιάτικα πάρτι
Γυμναστική στο σπίτι: Κάψε το λίπος από όλο το σώμα σε 30 λεπτά
London Calling: Μια βόλτα στις πιο εντυπωσιακές χριστουγεννιάτικες βιτρίνες του Λονδίνου!